Jullov, jullov. Av med läxorna?!?!

Haha NUUUU äre julstämning! Hör ett lågt ljud av Lars Vegas Trio från vardagsrummet och DET är jul för mig :) Haha galen julmusik men rolig är den. Kjelle fyller 50 idag så snart blir det smörgåstårta med familjen.
 

Skivan.

Körlektionen gick helt okej. Den började dåligt, riktigt dåligt.. Men sen blev det bara bättre och bättre. Men va typ mest småsaker hon klagade på. Måste köra oftare och få in grejer i skallen helt enkelt. Och läsa mer i boken. Så teoriplugg får det bli under lovet nu. Perfekt eftersom att jag är ledig och exakt det jag hade planerat all tid till. Eller....?!?! :O

Införskaffat mig "new moon"-filmen idag och så har jag beställt "eclipse" med en gratis presentkupong :) Så snart blire twilight-maraton :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0