2010!!

Roligt igår med både kompisar och med lite random människor. Dock fotade jag inte alls mycket vilket är lite trist men men.. Några bilder i alla fall. Roliga i innehållsväg men inte fotomässigt..

Emelie, Hanna, Madde, Mickis o Emelie <3

Hanna o Emelie x) Gräsklipparkompisar U kno!!

Not much to say... =D

Kom väl hem vid typ 2 idag efter att ha sovit där och sen dess har jag inte gjort mycket alls. Mest suttit vid datorn och klippt ut bokstäver från tidningar.. Håller på med mitt "Nyårslöfte" Sort of.. Är i alla fall påväg att bli en Scrapbok. Just nu är den tom men förhoppningsvis kommer den vara fullkladdad med allt möjligt vid slutet av detta år. Kan ju inte riktigt kallas Nyårslöfte.. Däremot har jag några riktiga löften men de kan inte sägas här... :P

Bra början?? =)

Men ska forsätta klippa och klistra nu. Imorn har vi match mot ett Canadensiskt lag. Fun!! =)
See Ya!

Kommentarer
Postat av: tove

du måste ju ha med en outfit-bild också ^^



haha, alltså jag hade väl typ 10 stycken förra året, hälften kommer jag inte ihåg och de andra lyckades jag inte hålla :P

2010-01-01 @ 23:11:24
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0