<3

Matchen gick riktigt bra! Vinst mot Segeltorp med 12-1 gjorde dock bara ett mål o en assist men var inne på massa fler mål så jag är cäl nöjd. Men imorn ska det bli fler mål!! :D
Bion igår var riktigt bra. Missade dock lite av slutet typ av jaa.. diverse olika skäl.. Typ ögon som stängs mot egen vilja..
OBS: Kanske spoiler för de som inte sett den..
Sigge: "Men hur gjorde dom i början när tjejen låg på bordet o skakade, var hon bara skådespelerska eller?"
Elin: "Ne men hon kanske hade fått någon medicin eller så spelade hon bara"
Jag: "Men vadå hon var väl förtrollad av han den där killen.."
Julia, Sigge o Elin i kör: "Ne men det fanns ju inget sånt det var ju bara fejk!!"
Jag: "Haha ups tror jag missade den delen.."
Julia: "Frida!! Somna du?!?!"
Jaaa så kan det gå men jag fattade faktiskt resten av filmen och jag tycker den var skitbra så GÅ o SE den!! :D
Sov över hos Julia sen och imorse letade vi efter gamla gulliga foton på oss och när vi väl hitta dem (efter typ 30 min) var det typ bara några få bilder :P MEN vi var riktigt söta!!

SKITBRA!! låt som jag lyssnar på högsta volym på mitt rum. Har kopplat in datorn i stereon så har värsta bra ljudet i högtalare nu! ME like ;) :P

Jamie Cullum - Don't Stop the Music (Cover av Rihannas låt)


GOD NATT!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0