quvxyåäö

Hade ingen idé på rubrik så tittade vilka bokstäver jag inte börjat någon rubrik med så därav inläggets titel.. :P
Sitter på Biologilektion som handlar om DNA och Genetik. Tittar på en film just nu med massa kineser i :S Ska börja koncentrera mig snart men måste ju berätta om matchen igår :)
Vi utklassade AIK med 8-0 på deras hemmaplan. Piinsamt :P Var en superrolig match men jag och Teresia delade på matchen så jag spelade första halvan hon sista. Men det gick väl bra. Fast har värsta bulan/blåmärke på min höft.. Trots att jag trilla i slowmotion :P


Fått mitt nya schema idag också. Typ likadant som i höstas bara med små ändringar. Ny spanskalärare och spanskaklassm men blir nog bra :) Kram

Kommentarer
Postat av: emma

sv: ja jag känner linn :D vi går i samma klass :)

2010-01-13 @ 16:11:08
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: Sara

nejdå, hihi...tagit från internettttt. fin blogg förresten :)

2010-01-14 @ 10:24:30
URL: http://sarasigurdson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0