Sista lovdagen

Datorn är skitseg, jag är skitseg fast dagen har vart hyfsat bra. =) Blev upphämtad vid halv 12 för att åka till !!Gnesta!! för att spela match. Vi kom, vi såg, vi segrade.. Euum fast gick inte så jättebra, hade världens träningsverk (har fortfarande) så var trött men lyckades göra 2 p och vi vann med 5-1 :) Så man får väl vara nöjd antar jag.. Kom hem vid halv 6.. Efter att ha sovit i bilen (inte bara på hemvägen, ditvägen också) Sen var det maat och film. Vi såg Underworld, vampyrer och varulvar. Den var bra, vi har 2an o 3an på vår filmlista så nu väntar vi på att de ska komma i brevlådan :)

(Här skulle det då varit en bild på filmens omslag.. Meen internet är så seeegt så det funkade inte)

Men ska börja stänga av den hemska datorn nu som bara krånglat hela kvällen. Den lever sitt egna liv, ena sekunden funkar inte "grafikdrivrutinen" andra sekunden är det fel på hela jävla saken. Minuter tickar fram som dryga sekunder vilket gör att allt annat också går skitsnabbt. Så som musiken på iTunes, skärmsläckaren, strecket som blinkar när man skriver.. Den funkar helt enkelt inte så bra. Men för att forsätta där jag slutade, innan jag började klaga på datorn, så borde jag sova nu, skola imorn och jag ska vara superpigg!! God Natt!!

Kommentarer
Postat av: tove

Åh, jag har faktiskt också lyckats se den filmen (somnade de två första ggrna jag försökte^^)



Vår match gick inte heller så bra! :P 4-0 bara liksom. haha

2010-01-10 @ 22:56:57
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0