Still Snowing <3

Här sitter jag och latar mig medans massa människor är i skolan. Skadeglädje är den bästa glädjen! =D Lyssnar på Regina Spektor (som jag redan sagt är grym) och har precis blivit klar med "Microsoft IT Learning"-kurser som skolan bestämt att man skulle göra. Lärde mig dock inget för gick att bara klicka sig igenom kurserna.. fast man var tvungen att få 100% rätt på ett par frågor så fick göra dem om och om igen.. Lite onödiga kurser för jag tycker inte jag behöver kunna mer om Microsoft Office och det var bara supersvåra saker som man inte har en chans att svara rätt på och plus på engelska.. Inte kul men är klar nu i alla fall :)
Ska gå till grannen nu och ta in deras katt. Ska försöka få någon bild på honom för han är orange och skulle bli skitcoolt med all vit snö runtomkring!! KRAM <3


Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

sv: Naw tack så jättemycket :)

Kram Kram

2010-01-08 @ 13:51:31
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0