sunday

1-4 mot Canadensarna  igår. Efter första perioden stod det 1-1 och jag hade gjort 2 mål... KUL VA!! xD Njaa sådär men aja gjorde inte så mycket för paya ju upp det när jag gjorde mål på rätt mål.. :P Var förresten inte mitt fel att det blev mål.. Aja de var inte så bra som jag trodde de skulle vara men vi var ännu sämre. Lätt sagt SÖG!! Ikväll är det i alla fall träning och jag är taggad. Hoppas på att det blir en flum-träning. ;D

Efter matchen igår var jag hemma hos Emelie med henne och Hanna. Tanken var att vi skulle sett en film men istället åt vi godis och hängde på internet. Nice lördagskväll!! xD Roligt var det i alla fall <3

Inga roliga bilder men ska orka mig ut och fota någon dag i det fina vädret LOVAR! Älska snön =) Good BAj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0