Fullspäckat ftw!!

Shuuee! Matteprovet gick väl OK.. Tror inte jag klara en enda MVG-uppgift men hehe bryr mig inte.. x) Kommer fler prov så det är lungan (Y) På kvällen vare match mot Segeltorp med Juniorerna. Vi vann med 6-0 så nu äre semi-final mot Södertälje på söndag!!! Betyder dock att jag inte kan vara med på vår andra kvalmatch med Dam1.. :/ Men ska skynda mig till ishallen efter matchen och så får vi vara med på böghögen ifall vi vinner förstås! :) Men det är klart vi ska!! Första matchen är idag och är riktigt taggad. Fast asså inte för att jag kommer få spela :P Ska bara sitta på bänken men det blir kul ändå =) Alla är riktigt laddade och det är detta vi spelat för under hela säsongen och det kan man ju se i tabellen där med 22 vunna matcher av 24 och med en plusstatistik på 143 är det vi som ska upp dit!! Har redan gått ett år sedan då vi spela lika med Västerhaninge men dom fick kvala pågrund av 3 bättre i målskillnad.. Surt var det riktigt surt.. Att behöva spela mot alla lag i Division 1 som inte gav tillräkligt mycket motstång. Men som sagt har redan gått ett år oc nu blickar vi bara framåt!!! =D
ORMSTA/SDE ska till Riksserien!! Matchen är 15.10 i Vallentuna ishall!! :D:D
Nu ska jag typ fortsätta tagga med melodifestivalen-musik :P Heja Salem och Erik :P Och Anna haha alla låtarna är faktiskt ganska bra när man lyssnat på dom flera gånger.. Euumm förutom Pernilla Wahlgren -_- :P


Kommentarer
Postat av: tove

Pernilla är ju typ kärleek<3 ;) haha

var du trött när du skrev eller? "..av tillräkligt mycket motstång." hahaha (var tvungen) ^^

2010-03-18 @ 19:05:32
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0