Jag är på G, vänta bara ;)

Jorå känner att bloggviljan sakta men säkert kommer tillbaka.. Jag är bara så lat... :P
Idag har det varit städare hemma hos oss så mitt rum är nu fläckfritt, NICE!! ^^ Har varit duktig och städat undan lite bland mina hockeygrejer i källaren såg ut som värsta bombnedslaget.. Säkert massa äckliga spindlar i alla dammiga hörn också Usch! :P

Tittar på tv nu och har precis ätit typ Brunch :P Japp frukost/lunch klockan 3 men det är väl så det ska vara på lovet?! :D Är så himla lycklig att slippa skolan just nu fast hade vart ännu bättre om jag varit helt frisk är typ fortfarande lite förkyld :/ Matchen igår vann vi förresten med 10-0 :) Gjorde inga mål alls dock :'( men typ 3 assister så det var väl bra..


Min brunch med fint hjärtformat ägg :P Inte så nyttigt kanske.. men skitsamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0