On Monday- He gave the gift of love..

Tjabba!! Lyssnar på massa taggande musik :) HÄR har ni listan! Idag är det match mot Gimo. Nu drar kvalet till Div1 igång. Som sagt en match idag och såklart bäst ifall vi vinner den. Chansen att gå upp är långt ifrån borta ifall vi förlorar men mycket bättre självförtroende inför nästa match ifall vi vinner ^^ Nästa match är på torsdag i Enebyberg så då får ni komma och titta!! :)
Skola idag hade bara 2 lektioner så det var chill ;) Hoppade över matten som är sista lektionen. Men är segt med håltimma från 13.40 till 15.10 för att bara gå på mattelektion plus att dom kommer och hämtar mig vid kvart över 4 vilket jag nu insåg är om en halvtimma!!! Så tjarrååååå :P:P


Snygga tjejer från i fredags hemma hos Emelie innan vi gick till Fanny ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHA, alla visar sitt riktiga jag =P

2010-03-23 @ 19:41:06
Postat av: Olivia

Sv: Jaa den är så fiiin:)

2010-03-24 @ 15:22:44
URL: http://viscomica.blogg.se/
Postat av: tove

Sv: jag gillar den också ;) haha

Grattis till mitt i vinsten förresten!!! :D (tror inte jag sagt det till dig :P)

2010-03-24 @ 17:22:34
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0