snopp

blä! Ingen bra start på dagen. Är fett nere o har inte lust med någonting längre :( Måste plugga matte bajstråkigt.. Men hoppas att jag blir på bättre humör till kvällen för annars kommer jag typ förstöra för alla. Ska bowla med dam2 i typ jakobsberg o sen titta på match. Järfälla - Tullinge eftersom vi ska möta Tullinge i kvalet till Div1.

Vill bara spola tillbaka tiden och ändra på alla mina förhoppningar som jag hade som dog på en sekund.. :( Sorry för värsta Emo-inlägget men längesen jag vart såhär besviken.. :(

Kommentarer
Postat av: tove

Vill också bowla! missar gärna träningen för de! :O :P

2010-03-04 @ 13:22:58
Postat av: Empa

Friiidaaa <3 Vad har du på hjärtat min vän?

2010-03-04 @ 15:25:40
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0