<3

Igår fikade jag med Emelie, Madde och Hanna på Café 60. Det var supermysigt o vi satt där till typ halv ett. Myspys :)
Idag ska vi till Mickis som har fyllt 17 för typ 2 veckor sen :) Så hon ska bli firad och få massa fina presenter ;) Speciellt av oss såklart ^^ Ska försöka ta massa bilder men lite pinsamt när det är massor med folk som man inte känner o så tar man fram kameran o bah: "SMILE!" ...eehm jaa.. men ska i alla fall ta kort på dom jag känner :) Tror att allt annat folk kommer vara assköna ändå så det är nog lugnt :P Sen är det ju Earth Hour ikväll också :) Hoppas på att det blir massamassa ljus, det måste jag ju i så fall fota ;P
Men ne nu ska jag typ laga pannkakor för blev värsta sugen på det x) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0