LoL

Kommer bli ett kryptiskt inlägg som bara vissa förstår men jag orkar inte..
Meh fett dålig uppdatering jag har haft... aja.. :P
Helgen var i alla fall kul :D Lite speciell sådär men slutade tillslut bra. "Råstirra" hehe ööhh vaaa?! Hon hade fult ansikte, hår, panna allting!! Klart som fan att man "råstirrar" då!! Aja skitsamma orkar inte bry mig!!
Fystester idag jippiiii öh nej.. men i alla fall hoppas det blir det bästa på dagen för resten av dagen har fan varit skit, förutom några ynka sms :) <3
Försov mig
Punka på cykeln
Blöt sadel på andra cykeln o ofungerande handbroms + gnissssel
ig på g matte prov :P 1,5 av 3 då man behöver 2 pooop
glömde laddare till dator
och nu kööör bläääää
Hoppas verkligen att testerna går bra!! BAJBAJ! <3

Kommentarer
Postat av: taskARN

haha är det tj flickvän som var ful eller vad?? du är såååå mkt snyggare än henne :) <3

2010-05-05 @ 18:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0