1 månad till JULAFTON!!

Det är något fel på mig men kan verkligen inte koncentrera mig. Har redan pluggat hyfsat mycket matte men borde egentligen plugga mer och har kemi och annat att plugga också. Tror att jag helt enkelt är för trött så ska nog sova snart. Men ska först fixa en grej och vet att iallafall en av mina bloggläsare kommer bli mycket glad!! :D Så jepp det ska fixas innan jag ska sova. Och jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera!! Men kanske inte just nu för har inte mycket tid och inte så mycket intressanta saker att skriva om. Men snart såå! Jullov om mindre än en månad, exakt 23 dagar!! (16 skoldagar) Helt sjukt, sen har halva gymnasietiden gått!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0