Himlen luktar plast...

Helt enkelt något som är svårt att beskriva, breathtaking, mindblowing alla möjliga töntiga ord, "alldeles helt underbart."

Beskriver väl mig som bäst just nu kanske (min kommentar på ett av Lisas inlägg på hennes blogg)
"Asså det håller INTE att du inte skrev ett enda ord om din cooooolaste vän som fick kram av Daniel Adams-Ray, som fick ställa fråga till Daniel Adams-Ray, som fick titta in i Daniel Adams-Rays ögon (och han tittade tillbaka), som fick hälsa på Daniel Adams-Ray, som fick ett STORT "aaaaaaaaawwww" av studio-publiken på P3 fucking!! Live Session!!!! wiiiiiii [email protected]"

Sen kan jag ju citera min brorsa också. Han sa något i stil med: "När alla ställde sina frågor gjorde dom det typ som vanligt men Frida hade jättestort leénde och röda äppelkinder precis som 2 röda äpplen, och sen lät publiken: "aaaaaaawww" och applåder." Asså det är väl inte ett helt korrekt citat men ungefär sådär :P Jaja men kul att man kan underhålla! HÄR kan ni lyssna på sändningen och jag tror i alla fall att länken ska fungera :D Superglad över att jag vågade gå upp på scenen och ställa frågan och allt tillsammans med 4 andra tjejer. Haha riktigt nervös va jag men som sagt så GLAD!!! :D Nu kommer jag sova riktigt gott :) God Natt <3


Fotad med iPhonen under spelningen! Bildlänk till facebook :)
Daniel Adams-Ray <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0