Utgång i motgång resulterar i medgång?!

Hejsan hoppsan!
Dålig uppdatering har börjat bli lite utav min rutin och kommer nog inte ändras på ett tag så länge jag har såhär mycket att göra hela tiden.. :P
Just nu sitter jag och tittar på klippet från p3 live i onsdags och tror att jag kommer dyka upp på scenen om några minuter. Vet inte om jag vågar titta.. hahaha :P

Idag har vart en rätt jobbig dag med begravning och allt men samtidigt var det rätt skönt att vara med på och hade ångrat om jag inte vart där. Det va väldigt fint men som sagt även jobbigt. Jag började dagen med mascara men avslutades med trötta, svullna ögon med borttorkad mascara..

Men sen var det Harry Potter med Carin, Emma och Agnes. Wiiii suuuperbraaaaa längtar jätttemycket till nästa del alldeles för spännandeee!! Haha sen när vi gick hem så fick vi till och med tecken om att Ron var i närheten med sin ärvda gåva från Dumbledore... ;P Kulkul

Dock måste jag sova snart, riiiiktigt trött och imorn blir det nästan lika rörig dag som idag med hemliga saker med Hanna och Anna-Karin, match och på kvällen födelsedagsfirande då alltså ihopkopplat med de hemliga sakerna ;)

Så God natt <3

Kommentarer
Postat av: anneli

jag vill se det där klippet när du rodnar men hittar det inte! skicka länk ;)

2010-11-21 @ 17:08:35
URL: http://absoluteannelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0