Hej vinter

Idag har vädret vart hemskt! Jag tycker om att det snöar men idag var det lite väl mycket och det är inte kul när det är storm!! Något läskigt att åka bussen hem också :S Matchen blev till och med inställd ikväll så istället blir det träning till 23 -.- Lite segt för jag va fett taggad på match. Men inte mycket att göra...


Ungefär såhär kändes det att åka buss idag. Ren TUR att vi inte åkte av vägen...


Kan säga att jag frös grymt mycket om fötterna när jag gick från busshållsplatsen hem :P

Kommentarer
Postat av: anneli

varför blev det inställt och mot vilka?! meeees

2010-11-09 @ 20:15:25
URL: http://absoluteannelii.blogg.se/
Postat av: ellepellecykelskrälle

converse + snö = absolut osant

2010-11-09 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0