WOOOHOOOOO!!!

JAG HAR GÅTT FÖR LÅNGT, KAN INTE SLUTA GÅ.
HJÄRTAT SITTER UTANPÅ, SLÅR INTE SOM DET BRUKAR SLÅ.
I ETT ENSAMT RUM, EN SEKUND BLIR TUSEN ÅR.
FÖR LJUST ATT NÅ. SÅ DJUPA SÅR.
SJUNKER LITE LÄGRE FÖR VARENDA GÅNG JAG VÄNDER OM.
MEN JAG VÄNDER OM, ÄN EN GÅNG.
ORDEN FASTNAR HALVÄGS, JAG VET INTE HUR JAG BÄR MIG ÅT.
SAMMA GAMLA VISA, MEN VET INTE VAD DET ÄR FÖR LÅT.

Haha typ FÖRSTA gången jag vinner något!! :D Följde Daniels länk på FB och ställde en fråga till honom för att ha chansen att vinna inträde till P3 Live Session med just honom och Little Majorettes (ett annat bra band som mamma tipsat om ännu fler av hennes kompisar :P) Men så det ska jag gå och kolla på om exakt en vecka! TAGG!! :D Dock visade det ju sig när jag berättade för mamma att hon hade kunnat fått från jobbet men aja.. På det här sättet blir det ju MYCKET roligare!!  

hehe liiite cooolt :D plus man tackar ju aldrig nej till kakor!!!


Länkspamm:

Daniel Adams-Ray på Facebook
Daniel Adams-Ray på twitter
Daniels Hemsida
Lagom

Kommentarer
Postat av: Anonym

COOOOOOLT :D

2010-11-10 @ 22:20:00
Postat av: jullébullé

guuud vad kuuuul :D grattis fridis!!! <3

2010-11-10 @ 23:00:39
Postat av: siggépiggé

gratzzzzz fridzzzz

2010-11-11 @ 10:47:12
Postat av: ellepellecykelskrälle

SHIIIET VAD COOOOOOLT!!!! feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett kul ju!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D

2010-11-11 @ 14:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0