A sign?

Ligger i soffan och latar mig och helt plöstligt blir jag som förblindad av solljuset som strålar rakt in i ögonen. Tror aldrig att jag blivit så bländad förut. Och tror faktiskt att det är som ett tecken från solen, vädret och naturen till mig att det är dags att kasta av sig pyjamasen efter ca 30 timmars bärande och byta till något lite fräschare och ge sig ut i den friska luften efter dryga 30 timmar. Haha saaad x) SÅ jepp nu ska jag dra mig till Elin. Hade bara 36,3 imorse men som jag sa igår tyckte mamma att det var lika bra att jag stannade hemma en dag till och jag säger inte emot ;P Så nu blir det antagligen en onyttig lunch med Elin och kanske lite fotande eller mer filmtittande :P Pösspöss


Alltid så söta såklart :)

Kommentarer
Postat av: SIGGESIGGELITO

KRYA PÅ ER TJEJER, JAG DIGGAR ER <3

2010-10-21 @ 13:50:12
Postat av: elin

vadå "antagligen en onyttig lunch" förstå INTE vad du menar ;O

2010-10-21 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0