Brb ska bara gå och dö lite halvt först..

Att vara sjuk måste vara något av det värsta som finns och då är jag ändå bara drabbad av en liten influensa men känns som om jag bara vill ligga och ruttna i sängen resten av veckan. Mycket uppiggande.. Hjälper typ egentligen inte alls men man kan ju hoppas!
Har också märkt att hjärnan bara stänger av sig helt när man blir sjuk, känner mig så obright man kan känna sig just nu: ligger och flåsar med öppen mun för att ens kunna andas, blir till o med andfådd av det och jag har ändå bra kondis.. Plus att jag tänkte på saker jag skulle skriva i inlägget men har typ glömt bort hälften.. Sen känner man sig otroligt liten och svag och måste faktiskt säga att jag i vanliga fall är rätt så stark, åtminstone starkare än många andra. Men vad som är rätt skönt då är att man har en mamma med medlidande som hjälper till med det mesta och hämtar saker ^^

Nu blev det ännu ett långt och textigt inlägg utan bilder. Men blir så när man är för trött för att skriva på datan då äre rät soft att ta fram mobilen och bara skriva av sig massa och strunta i bilder mm.
Men nee nu ska jag sova så att jag vaknar upp som en ny människa! typ...


Juste det jag också skulle skriva var att jag hunnit titta massa på tv ikväll vilket man annars inte gör om man har träning så jag ar tittat på how i met your mother, paradise hotel, the Simpsons, Sveriges skönaste familjer (roligt program :P) och typ halva desperate housewives som jag som vanligt fattar nada av...
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0