En fot ett ben ett enkelt system

TJA!
Som om jag nånsin ska kunna hålla vad jag säger... Låg inte alls i sängen vid elva som jag sa igår. Kanske blev halv tolv men då hade jag datan som sällskap men bara i en halvtimma faktiskt, så jag släckte vid tolv. Kommer aldrig lyckas lägga mig i tid... -.-

Den här veckan kommer troligen bli ett helvete. Alldeles för mycket skola för att kunna spela så mycket hockey som jag har denna vecka och alldeles för mycket hockey för att hinna det jag ska hinna i skolan. Tror inte riktigt att saker kommer klaffa som de borde denna vecka men man kan ju hoppas på det bästa. Är trött redan nu bara tanken på allting. Men tror jag kan hoppa över lite fyser så jag hinner plugga. Nu ska jag vara galet duktig och plugga effektivt i ca 45 minuter INNAN skolan! Skriver senare tjarråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0