Halloween in schoool

Tjenare!
Just nu sitter jag i HB och pluggar fysiklabb och lyssnar på musik. Jepp jag har slutat men är kvar i skolan?! :O Händer inte så ofta men ibland när det händer så lyckas jag faktiskt plugga riktigt bra. Är nästan klar med labben men ska be mamma läsa igenom den.. inte för att hon är bra på fysik men ifall hon absolut inte fattar någonting av den så kanske jag ska försöka ändra den lite.. Men tror den är helt okej :P Som sagt fysik är inte min starka sida ehehhheeee... Snart slutar mina kompisaaar och då ska vi kolla på prisutdelning av vem som vinner bäst utklädnad och antagligen "Pimp my Pump"-tävlingen också. Har dock inte sett några pumpor.. Alla har haft fullt upp att fixa sina kläder istället. Helt GALNA utstyrslar det har vart idag. Man önskar att det alltid var såhär. Till och med massa lärare har klätt ut sig. Min mattelärare var typ Robin Hood med pilar o båge o sköt på några i klassen, rätt kul :P En annan lärare har en hel Star Wars kostym av en såndär vit soldat och jag har ingen aning om vem det är!! x) Sen har folk målat sig gröna, gula, vita i hela ansiktet, utklädda till superhjältar, upp-filmen, munkar, nunnor och massa mer galna saker. Själv var jag en fågelskrämma men har tagit av mig allt nu. Bilder kommer senare. Förresten Julia fick 7500 poäng på iCopter för de som undrar ;) PÖSSPÖSS

Kommentarer
Postat av: jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjullé

jaaaaaaaaaa det fick jaaaaaaag!!!!!!

2010-10-28 @ 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0