He's just NOT that into you

Haha jag gillar verkligen hur jag älskar just de där klassiker filmerna. Då man typ redan efter några minuter kan lista ut hur filmen i princip ska sluta. De romantiska-drama-komedierna :P De som alltid har ett lyckligt slut men som egentligen är alldeles för förutsägbart men som egentligen aldrig händer i verkligheten. Och ifall det av en händelse skulle ske i verkligheten så säger man alltid "det kändes precis som en film" "eller det är exakt som i alla filmer". Haha rätt patetiskt men lite kul. :D Iallafall som ni antagligen förstår så var den filmen jag såg nyss exakt som det jag beskrivit ovanför. Och MYCKET bra! :) Rekommenderar den om man vill känna en känsla av antingen "Åhhh så himla bra nu mår jag fett bra så himla gullig film" eller "Ähh vafan det där kommer aldrig hända mig kan lika gärna ta en till skål med glass och massa choklad- och kolasås." Haha ni fattar. SE DEN! :D


Massa bra skådespelare också. Ben Affleck Jennifer Aniston <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0