Hope typish

Hejsaaan! Tittade nyss på mitt schema och det finns fortfarande hopp!! Alltså det är sjukt hur lite tid det är kvar av terminen. Tiden går så jävla fort! Så jepp mitt hopp har växt igen om att jag kommer även klara mig denna termin! :D Har inte så mycket vettigt att berätta. Skolan rullar på. Redan onsdag imorn liksom. Denna vecka ska: Fysiklabben lämnas in, Svenska argumenterande text skrivas, redovisning Shakespeare på Engelskan och bildanalys och processredovisning på Bilden. Så inte en lugn stund. Imorn äre match med Dam2 mot Västerhaninge så vet inte riktigt när jag ska hinna med allting. Men på något sätt löser det sig, det är och förblir mitt motto ;)
Nu sovdags good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0