I'm still happy

Hejsaaan!! Jag har just lagat mat helt sjääälv. Grymt jag vet ;) Kött, wokade grönsaker och nudlar. Försökte chatta och blogga samtidigt som jag lagade maten men gick sådär. Bloggandet hamnade i kläm så blir nu precis innan middagen.
Matchen gick bra. Dock förlust med 4-2 men vi kämpade på bra och Almtuna är ett av de bättre lagen i division och vi är ju nyklomingar i division 1 så vi var ändå nöjda. Och jag är glad för jag lyckades göra ett mål vilket alltid är kul! Nu ska jag äta min middag :)

Collage: Jag
Bilder: Mats Karlsson

Kommentarer
Postat av: annelidendära

HAHAHAHA jungfrucupen, måste mn vara virgin då eller? ;)

2010-10-19 @ 16:59:22
URL: http://absoluteannelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0