Jävligt snabbt

Nu ska jag göra znabbassste inlägget jag någonsin gjort. Jag ska ligga i sängen och läsa min bok när klockan är elva. Helst innan det om möjligt vilket betyder om 15 min från och med NU! Därför ska jag skynda mig. Måste borsta håret innan, borsta tänderna, städa undan lite och sen dags för bokläsning.

Matchen är inte så mycket att säga om. Eller jag har redan överanalyserat och klagat på allt dåligt med min mamma så jag orkar inte mer. Det gick inte speciellt bra så mycket kan jag iallafall säga. Eller okej det gick bra för mig men inte för laget och då gick det dåligt för mig. Alldeles för mycket folk om man säger så och om ens tränare tror att man ska kunna spela bra på vart fjärde byte så kan ju han gå och stoppa en ärta i näsan och dricka lingonsylt samtidigt. Så jävla mycket "bra" jobb gjorde han. Äh blir bara trött påre och orkar inte tänka mer nuuu. God NATTTT


Kommentarer
Postat av: tov*

"toppa en ärta i näsan och dricka lingonsylt samtidigt." <3

Hoppas du inte är sur för att vi var med? :/ För liksom är det många som tycker att det är jobbigt/inte vill det så liksom är det okejjj. ehe.

2010-10-25 @ 00:50:02
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0