Kväll

Tjabba! Klockan är bara snart tio och för en gångs skull ska jag lägga mig tidigt. Det behöver inte nödvändigtvis betyda att jag somnar tidigt, men om fallet inte är så, så ska jag läsa Candide.
Träningen gick helt okej det var inte så jätteseriöst men var skönt att va på is. Tränade mycket skott på den frivilliga istiden så idag var jag mer verksam än igår. Inte mycket mer att säga...


Blev ytterligare en egobild för har inget annat speciellt kul att visa just nu...

Någon som har några önskemål på vad ni vill ska skrivas mer eller mindre om i bloggennn?!?!? Detta krävs att ni då kommenterar taaaack :P God natttiiis

Kommentarer
Postat av: Anonym

COOOL TJEI! :D

2010-10-11 @ 16:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0