Pigghetstips!

Tjabba!
Jag tänkte faktiskt tipsa om en riktigt smart grej. Eftersom att jag tränar så mycket och också går i skolan mycket går det åt otroligt mycket energi och ork. Även med massa vänner och läxor och allt annat möjligt att göra och hinna med blir man helt slut om dagarna. För att bli piggare och orka allt dricker jag därför kosttillskott från FitLine. Det är mamma som druckit det här från början och tyckte att det verkade bra för mig också och jag kan säga att det faktiskt fungerar.
Det jag dricker är först en drink på morgonen: FitLine Activize + FitLine Basics som man blandar med en mugg vatten som är mening att vakna till på morgonen och ska hjälpa kroppen att ta upp alla vitaminer och mineraler.
Sen på kvällen precis innan jag ska sova dricker jag FitLine Restorate blandat med en mugg vatten som ger kroppen alla behövliga ämnen och som bra återhämtning. 
HÄR kan du läsa mer om det och klicka dig vidare till shopen med mera. :)


De pulver som jag dricker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0