Ospeciell dag

Just nu sitter jag och äter godis och pluggar matte, eller okej jag ska börja snart.. Träning ikväll har bara en timma på mig att plugga och inom denna tiden ska jag även packa träningsväskan, äta middag och som sagt plugga matte.. Men hinner nog plugga lite mer ikväll eftersom tidig träning kommer hem typ 9, skööööönt!
I skolan hände typ ingenting, idrotten va kul - som vanligt, svenskan va tråkig - som vanligt.. Det enda ovanliga var att jag inte åt lunch istället köpte jag 2 mackor och en fruktsallad för 34 spänn. Och sen hade jag ingen fysik heller :)


Fotad idag efter skolan :)

Kommentarer
Postat av: ellepellecykelskrälle

sjukt fin bild

2010-10-12 @ 21:38:25
Postat av: Frida

Tack, typ grymt nöjd. Är så glad över att jag hade med mig kameran den dagen för när jag såg "lövet" på marken tänkte jag direkt: "Det DÄR SKA jag fota!!" :D :P

2010-10-12 @ 22:55:54
URL: http://fekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0