HEY!

Känner mig rätt stolt, har lyckats plugga massa matte idag efter skolan!! Satt kvar till typ kvart i FEM (slutade HALV TRE). Skillad tjej jaooo!!! Men ska plugga ännu mera och har ändå inget viktigt att säga... Men så nu blire matte, godis och musik. Kommer förhoppningsvis upp dom där bilderna från i fredags som jag pratade om här om dagen... Det vill säga om Elin orkar skicka dom.. fast mest troligt inte eftersom att hon är en av den lataste vännerna jag har och hon vet om det. Men hon är bäst ändå! :P Anyways see ya later!

Kommentarer
Postat av: j****

vaaaaaa?!?!? är inte jag din lataste vän??? :((((

2010-10-13 @ 22:01:50
Postat av: Frida

hehe jooo jag funderade på det när jag skrev men jag har nog kommit fram till att alla mina bästaste bästa kompisar är lata på ett eller annat sätt, det är ju därför ni är mina bästa vänner ;D <3

2010-10-13 @ 22:34:40
URL: http://fekdahl.blogg.se/
Postat av: jullé

hahahaha du är smaaaaaart!

2010-10-14 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0