Tips :)

Just nu ligger jag i sängen o lyssnar på musik och laddar inför att sova.. typ :P Träningen gick bra inte så mycket att kommentera. Vill bara nämna att den 3e november kommer detta års bästa svenska album (delad plats med Oskar Linnros album). Oskars Snook ex-kollega Daniel släpper sitt album: Svart, vitt och allt däremellan. Och kan viska tyst som en mus att av hemliga källor har jag hört att det är awesome! Även om min mamma inte tycker det är ultimat tycker jag det så struntar i vad hon säger!! hehe :P Ne men nu ska jag typ sova, men glöm inte att köpa albumet!! Och under tiden kan ni lyssna på singlarna :) Dum av dig och Gubben i lådan. BÄST!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0