You've got a friend in me

Hemkommen från träning. Duschat, ätit middag och tittat på när Sverige spela uruselt mot Holland och tydligen var de bättre mot slutet än tidigare i matchen men fan inte bra. Men fick iaf se målet! :P

Hihi riktigt nöjd med mitt tidigare inlägg eftersom att det uppskattades MYCKET! :) Kan säga att jag gjorde det istället för att plugga och det var såå mycket roligare!! :D Kommer antagligen skriva fler av dom men om andra personer såklart :) Men när nästa kommer är hemliiiigt.. ;P Men nu ska jag borsta tänderna och håret och allt därtill och sen blir det att läsa bok. Imorn är jag träningsledig så då blire Matteplugg på högsta möjliga nivå!!!!


Toy story!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0