Asssoooowww -.-

Fett seg jag är här höhöhö.. men måste betyda att jag typ har ett superroligt och viktigt liv att leva.. Ellerrr?? Njaaa typ inte.. Jag borde egentligen ha massa tid att skriva här, för har knappt några träningar alls. Menmen istället har jag varit jätteduktig och pluggat. Sant, faktiskt.. :) En hel del facebookande har jag också hunnit med, men ingen som helst fotografering.. Lite halvdåligt, dåligt, typ supermegadåligt.

Men iaf, i fredags var jag och hämtade mitt körkort på posten. Känns lite som en dröm fortfarande men sååå himla sköönt!

Är såå skönt att vara ledig från skolan förresten mahahaha men nu ska jag skriva svenska nationella talet som ska hållas på onsdag. Träning ikväll och även ledig från skolan imorn SOFT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0