Kvällskvisten

Under eftermiddagen/kvällen har jag ägnat mig åt att plugga körteori och laga middag till hela familjen tillsammans med min bror. Det blev svamprisotto från Linas Matkasse, vilket är ett "Tufft" recept men vi klarade det galant! ;) Nu ska jag däcka i min fortfarande äckliga säng. Haha måste verkligen städa.. Men blir nog inte städning förrän på sportlovet....

Tycker faktiskt att jag borde haft rätt.... Ändå hyfsat personligt beroende på människor och situation skulle jag säga....


Kommentarer
Postat av: Laura

Städa rummet fööör faan!!^^;D

2011-02-17 @ 00:01:57
Postat av: siggépiggé

asbra med updates, fortsätt så!! :D

2011-02-17 @ 07:41:48
Postat av: Carin

hahah :D

2011-02-18 @ 18:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0