Min dag

Positiv feedback på nya designen (och även allmänt på att jag uppdaterar). Det gillas!!

Efter en lagom kort skoldag (slutade 12.35) som började med att busshelvetet körde förbi oss då den redan var 15 min sen. Då vi (jag, Elin och Julia) valde (fel) och tog bussen upp till Mörby, fick vi där vänta på en buss som också var ca 15 min sen. Slutade med att vi kom ca 45 min sent till våra 3 vardera olika lektioner. Men efter skolan drog jag och Elin och kollade på Fanny när hon lirade tennis med sin papi. Rööligt :) Efter det vänta lite ytterligare på en buss som kanske var 10 min sen, dock skönaste busschaffören så det gjorde inte så mycket. När vi äntligen kom till Mörby så hann vi precis gå in i centrum vända om och se att vår buss hade förvandlats till vår nästa buss vi skulle ta (såg i alla fall ut som det.. ;P) Så värsta timeingen vi hade! :D Väl hemma, var tanken att jag skulle plugga meeen icke sa nicke. Blev ny design på bloggen istället och massa annat onödigt. Övningskörning till träningen. Teori med nya tränaren. Ispass med nya tränaren. Typ det bästa, roligaste och jobbigaste ispasset vi har haft på hela säsongen! :D TAGGAT! Och nu äntligen ligger jag i min just nu rätt onajsiga säng (lite för obäddad och stökig) i mitt rätt onajsiga rum (VÄLDIGT smutsigt och stökigt) men ändå äre rätt så najs :) Har hunnit med massa saker med undantag för att plugga. Men som mitt motto lyder: "Det löser sig." Så nu ska jag sova.

Som avslutning en sån där lite töntig grej:

Jag heter:
Frida
Jag vill dricka: Fanta
Jag har: Fötter
Jag är rädd för: Första fyllan... xD
Jag är inte: Ful
Jag sjunger: "Från och med du" - Oskar Linnros
Ett djur jag påminner om: Får


Får-frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0