Stomp stomp I've arrived.

Grym låt --> Do It Like A Dude (Dagens knarklåt)
även denna --> Jag kommer (som jag knarkat hela veckan..)

Dagen har vart rättså såft. Sovmorgon till 9. Pluggade kemi till halv 12. Drog till skolan åt pannkakor. Kirra VG (minst) på Kemi-provet. Drog hem till Elin med henne o Astrid. Åt lite mer pannkakor, denna gång amerikanska. Sen vare typ 2 timmar som är rätt luddiga.. Efter det blev det middag + postkodmiljonären. Och nu sitter jag här i mitt ostädade rum på min mycket hårda och osköna stol. Men detta ska ändras på, i alla fall renheten av rummet (stolen är tyvärr oförändbar??). Var tänkt att kolla film med Asta och Hannzor men vet ej vart dom håller hur. Hänger säkert i centan. Töntar.. -.- <3

Anyyywaaays Cleaning Time. LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0