Music <3

Blev en sen kväll ikväll... Ska sova alldeles strax. Imorn gäller det ju!! Men tänkte tipsa om lite musik först. Börjar med typ han som kommer bli min "favvis" för en tid fram och det vet jag efter att ha lyssnat på 2 låtar. hehu ;P
Taylor Ward heter han iaf. Fixade ihop en lista. Funkar fortfarande inte att få in youtube-klipp... Så spotify får helt enkelt räcka :P Eller jag kan iofs länka videon här.

Annan bra låt som bara hittades random Cameron J - Draw you a picture awesome video!

Idag tittade jag också på "Dom kallar oss artister" där Adam Tensta var artisten. Dels så är ju hans musik grym. Sen tipsade han om lite annat. Beep my beep borde ni ju hört. Men det är ju galet nice!! Massa att lyssna på nu. Så tycker ni ska underhålla er med det! Yay! :D

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0