Många tecken och bokstäver

Jag hatat att inte kunna sova. Bland det värsta som finns. Då ligger man bara och dödar tid, blir inte tröttare och tänker bara på massa jobbiga och onödiga saker. Just nu är ju också tiden på dygnet som man gör de dummaste sakerna på.. Men tror hittills jag bara gjort smarta saker och känns bra att ha gjort det. Samtidigt som lite lättad så är det fortfarande en stor ovetskap om det var bra eller dåligt gjort eftersom att det krävs ett svar för att veta. Och svaret är just nu ingenting.. Släckte lampan för drygt 3 timmar sedan nu men känner mig inte ett dugg tröttare nu än vad jag gjorde då. Trots att kg började med att läsa en bok kommer nog fortsätta med det nu i hopp om att somna. Har också övervägt att träna. JA det är sant! Bara typ göra lite sottis och armhävningar för kände för det och borde ju bli lite tröttare då men så blev det ej. Min t-banestation är inte riktigt klar så skulle kunna jobba på den men har ingen inspiration och inget material. Så jag dödar verkligen bara tid nu. Ska upp om 4 timmar vilket inte alls känns bra. Det konstiga är att jag borde verkligen vara trött. Gick upp runt 10 tror jag har ändå vart hyfsat aktiv då jag dansat lyckodanser i mitt MYCKET ostädade rum, (mitt liv avspeglar sig på mitt rum, kaos alltså..) åkt ända till Uppsala för att spela match, som vi tyvärr förlorade men gick hyfsat. Sen åkt ända hem igen, pluggat spec. Idrott och jobbat med t-banan. Alltså nu vart uppe i ca 17 timmar.. Men mina ögonlock är inte ens tunga och öronen är på högsta hugg (hör min brorsas snarkningar genom väggen..) sängen har aldrig känts så varm o så obekväm o så fel som just nu. Nej jag kan verkligen inte sova. Kan inte ens gråta mig till sömns för det gjorde jag igår så har slut på tårar för tillfället.. Och till råga på allt så börjar skolan imorn/eller aah jag menar idag, om en sisådär 6,5 timmar för att vara exakt. Fast känner att det ska bli rätt skönt att komma tillbaka till rutiner igen och slippa tänka så mycket på alla töntiga problem för när skolan är igång har jag aldrig tid med sånt. All kraft ägnas åt att hålla mig vaken i skolan och åt hockeyn vilket jag faktiskt klarar mig bra med. Det gör mig lycklig och kompisarna i skolan såklart som gör allt ännu lite enklare :) så när jag nu ändå tänker efter är det inte så farligt att jag inte kan sova.. Är inte så mycket att göra åt sakan i alla fall och i värsta fall får jag väl ta en tupplur på håltimman :) har iaf börjat gäspa lite mer nu så snart borde nog även jag ligga här o snarka.... Och så snarkade jag inte :PppPPPpPpPppPp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0