Sova bort dagar..

Usch idag måste jag göra saker jag typ fasar inför... Varför kan det typ inte vara enkelt. Inte bara en sak utan till o med ännu en sak jag kom på.. Ikväll haha men det blir random o spåraT och det kommer säkert vara lugnt.

De senaste dagarna har vart roliga blandat med random blandat med träningsvärk!! Ligger i sängen just nu med världens träningsvärk från gårdagens träning. Men ändå rätt skön....T ;P

Men så idag ska jag börja på min tunnelbanestation-uppgift från bilden. Hoppas på ett bra resultat då jag bara har halva idén klar nu typ :P aja löser sig nog ;)

Först frukost sen duscha sen t-banestation sen trip till mörby sen hem till Sigge ikväll. Typ det som händer idag i stora drag.

Övningskörde igår och gick väl ok trots att jag var trött sen körde jag också till träningen och då gick det jättebra :) förutom att det var lite halt vilket var lite läskigt men jag överlevde! :)


Ännu en bild från Nyår :) "Love me love say that you love me.." :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0