13.07.2009

Idag var vi på stan igen och tittade i alla affärer som igår var stängda. Köpte bland annat breaking dawn så nu ska jag läsa som en galning.. samtidigt som jag ska sticka som en galning.. och träna... och måla.. så jag har fullt upp x) Men har faktiskt hunnit med allt det där idag. Förutom läsa.. Har börjat sticka på en poncho som jag tror kommer bli skitmysig. Sen började jag måla av ett hus i parken men var tvungen att sluta annars... skulle allt ha suddats ut.. =P Sen var vi på Friskis o Svettis i parken och tränade i det dygnsura gräset men det var kul =) Tror att vi ska träna igen på onsdag men det beror på. Då är det ju Harry Potter premiär!! Så vi ska försöka titta på den i den minimala biografen som finns i stan. =P

Men nu ska vi äta tjockpannkaka skriver senare Tjingeling! <3


Kommentarer
Postat av: tove

läser du böckerna på engelska, duktigt! :O

Dom är bra alla fall :D hihi

2009-07-14 @ 03:06:16
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0