Liten stad.. mycket liten..

Jepp vi hade ju tänkt titta på Harry Potter och halvblodsprinsen idag. Så jag och brorshan gick till den minimala biografen vid kl fem för att vi trodde man kunde köpa biljetter då men... icke sa nicke.. Det var stängt och helt tomt så vi gick hem igen. Och ca en timme senare gick vi tillbaka så vi skulle vara där en kvart innan sju för att kunna köpa biljetter då eftersom filmen skulle börja sju. Och då var det helt plötsligt massa människor som stod i kö för att se bio. MEN efter ca 5 minuters köande så kom massa folk ut och helt plötsligt var det slusålt så jaaa, så gick det med den bion. Men vad mer kan man vänta sig när man skriver på bioprogrammet att det är premiär för Harry Potter och Fullblodsprinsen..?!? :S
Men vi ska antingen gå imorn eller på lördag men det får vi ju hur det går med det... =P

Tidigare idag så började jag i alla fall med lite pyssel =)

Målade glasmålning men är inte klart ännu utan måste värmas i ugnen =) Men blev riktigt nöjd

Nu sitter vi och tittar på Mitt i naturen  XD och avsnittet handlar om just Dalsland (anledningen till varför vi tittar) Men efter det blir det nog en film =D
Kram <3

Kommentarer
Postat av: linnea

hej, vad händer idag då :)?

besök gärna min blogg så blir jag superglad :DD

kraam '

2009-07-16 @ 23:42:27
URL: http://linneaklingebratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0