Mycket att göra

Har vart o tränat och kom hem för ca. 1 timme sedan. Vi sprang 2,5 tänjde och sprang sedan 2,5 en gång till. Det var faktiskt riktigt skönt trots att det regnade. Sedan spelade vi lite plojfotboll vilket också var kul. DOCK har jag inte duschat ännu (vilket inte är lika kul) för jag har ätit middag och nu har jag kollat upp tiderna för träningarna under veckan mm. Imorn och på onsdag är det ju fystester så jag är lite nervös men det får gå som det går. Ska göra mitt bästa mer kan jag inte... (logiskt eller xD)

Nu ska jag snart duscha, sen ska jag träna på min uppspelslåt till musiken imorn, måste prova kläder till spexfotot som är imorn också och så ska jag även försöka hinna plugga lite på spanska presentationen. Kommer dock inte hinna göra något på So-inlämningen, lämnar det för morgondagen istället, dock vet jag inte riktigt hur jag ska få in det då eftersom jag tror att det är volleyboll-match mot Mörbyskolan och jag ska ju vara med på det... :/ Det är inte det att jag är dålig på volleyboll men hade behövt tiden till att plugga.
Efter spanska-pluggandet (om det blir något, är väldigt tveksam...) ska jag sooova. Var så sjukt skönt att ha sovmorgon imorse, ändå började jag bara 1 timma senare, men var i alla fall skönt. :D Var typ första sovmorgonen på hela terminen!


Bjuder på en lite random bild på en valmoblomma, men ibland får man var det, random alltså.

GOD NATT (eller ja efter att jag gjort allt som måste göras...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0