Ner faller regnet...

Träning idag på Norrängsgården och idag var vi många fler än förra gången så vi spelade innebandy, basket och fotboll. Sjukt svettigt xP Men sjukligt kul som vanligt!! Snyggaste var ju min pass rakt i fejjan på Tami. Riktigt snyggt måste jag säga XD

Efter det var det lagfest hemma hos Hannibal och Goofy Åström, med suuupergood mat, glass och maaasssa gooodis!

Har inte gjort mycket annat idag, regnet har fortsatt ösa ner tror det har regnat konstant, heela dagen idag utan ett enda uppehåll. Bådar inte bra inför min jobbvecka. Och nu blåser det visst jättemycket också! Men aja jag ska väl klara det.. hoppas jag... kommer typ gå vilse i stocksund.. djursholm.. och.. ....enebyberg.... men jaaa... det ska väl gå.. hoppas jag...

Lägger upp en till sjukt bra låt av The Script!!
If [F] You [U] See [C] Kay [K] (F-U-C-K)  XD


Kraamar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0