Geek

Nu har jag suttit och nördat mig vid datorn alldeles för länge. Borde läsa Doktor Glas, den är skittråkig men måste. Vi var ute och fotade förut kommer nog bilder imorn för då ska Alice ha lagt upp dem. Ska försöka vara duktig och ringa runt till små företag nu för att fixa sponsring till hockeyn får se hur det går med det..

Ska som sagt läsa bok också. Är verkligen uttråkad!! Har inte tränat sen i måndags men känns som en evighet, blir ingen match idag heller för är inte kallad :( Träning imorn o på lördag =) Sen hoppas vi på att det blir halloween med laget men fick sms idag om att Sara är sjuk med värsta bakterien :S Men hoppas verkligen att det blir hos någon annan då. jag o Tove har ju typ vår interna tävling (Som JAG kommer vinna!!) xD


Varför kan det inte bara vara enkelt? Klappat och klart liksom, lätt som en plätt. Och så levde de lyckliga i alla sina dagar. Varför?

Kommentarer
Postat av: tove

Hihih det blir hos ollebolle :D

2009-10-29 @ 22:35:54
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0