ZpåraT

WOHOOO!!! Matchen vanns med 2-1. Sååå himla härligt och perfekt med vinst på sista matchen på året. Nu väntar andra hälften på 2 olika serier till januari då allt börjar igen :)

Efter matchen var det träning men eftersom att vi inte hade någon målis blev jag lite otaggad men så kom jag på idén att jag kunde ju stå i mål!!!! Och aah.. det gick ju som det gick. Jag sög väl inte men var inte riktigt min grej... Alldeles för klumpiga och tunga skydd. Hjälm som luktade pyton och allt jag kunde tänka på var hur mitt svett blandades med Linns gamla svett haha usch!! Blev lite halvt spyfärdig :P Men neee ingenting för mig ingenting för mig.

Sen när jag kom hem värmde jag västerbottenpaj i ugnen och efter det blev det lite guitar hero. Var inte så kul att spela själv som jag hade hoppats på :/ Blev ju förresten inget Milano för mamma och Kjelle eftersom att det var sånt oväder. Så istället åkte dom någonstans idag. Vet inte riktigt vart men dom kommer hem imorn och då blir det middag med mera eftersom att Kjelle fyller 50 då :)

Nu ska jag sova. Imorn blire fullt upp. Körlektion mm :) Lite nervigt ;P
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0