EXCELLENT THUNDER

Idag har jag varit JÄTTEupptagen! Ahh fast nää.. Nu ljög jag lite.
Dagen började med att träffa Anna-Karin i Mörby. Trodde vi skulle in till stan men så blev det inte. Vilket var rätt skönt. Istället hängde vi i affärerna i Mörby och hittade det vi skulle ha. Dock var hälften av det jag köpte typ halvt fel men löser sig.. :P Sen checka vi in de alkoholfria dryckerna på systemet för oss "torra nykterister" som "aldrig kan ha kul" ellerrrrR??!!? ;P Sen så köpte jag o mamma det i alla fall när vi åkte tillbaka lite senare.
Alltså har jag typ inte gjort alls mycket idag. Funderat på att jag ska skriva flera gånger men sen inte orkat. Det vart en lat dag idag. Men behövde det för att bli lite frisk vet dock inte om det funkade ligger o hostar massa ändå. Men funkar :P Tittade i alla fall på Sverige - Tjeckien som slutade 6 - 3 till Sverige. Wihoo! :D
Men nej annars inte gjort mycket idag. Dags att sova. Nyår om 22 timmar och 58 minuter. TAGGA!


Min Familj och gästerna som kommer hade tydligen tänkt spränga bort halva kvarteret... typ.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0