Idag får spanjorer sina julklappar.. Alltså det är 6e jan..


Kanske att jag äntligen har lärt mig... Vi får väl se......

Is och fys igår och det var riktigt kul! Gick hem till Emelie efter det i den "härliga" 22-gradiga kylan. Gick inte att andas in med näsan för allt därinne frös då!! x) Well.. vi hade kul hos Emelie.. mer kan ej förtäljas.. ;P De 2 Tibbletöntarna (Emelie o Madde) och DAGY-losern (Hanna) börjar skolan imorn medan man själv börjar på måndag. Haha fast är väl jag som ska kallas tönt eftersom jag längtar lite.. Fast inte till första veckan för redan på fredagen är det MEP-dagen. HEMSKT!! Resolutioner, formellt språk, herr ordförande hit, kära delegater dit, finfinFINA kläder.. Som sagt Hemskt!! :/ Men kommer nog gå bra. :)

Ska göra.. ngt annat nu.. typ äta!! Wiiii

EDIT: NEPP har inte lyckats ännu... Fortfarande bara länk. TOVE hjälp!

EDIT: Btw.. Kan väl inte riktigt kalla det att längta till skolan, men ska bli kul.. typ.....

Kommentarer
Postat av: tove

MEn du gör fel! :P xD

2010-01-07 @ 00:34:10
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: tove

haha, alltså du har antagligen lagt in koderna rätt, men det är inlägget du gör fel i :P (shit vad grym jag är på att förklara ;))

2010-01-07 @ 15:31:15
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0