HAHA

Anteckningar från Samhällskunskapen 14.45-16.00 :P

Hmm jaaa.. Så går det att anteckna med ögonen halvt stängda för att man håller på att somna...
Asså fattar inte hur jag lyckas men är alltid någon lektion per dag som ögonen och kroppen bara inte vill samarbeta.. Och jaa här kan ni se hur det går då! MUSTACH?! WTF :S "Hitler war" vafan det heter Andra Världskriget!! Kanske ett skapligt bevis på att jag behöver sova mer?! Träning idag till 22... Men efter den ska jag sova på dirren...

Idrottsprov imorn! Laddad?! Njaa inte riktigt men känner inte så stor press jag o Carin kommer äga på vår ledarövning MVG kirrat och vad spelar det för roll då vad man får på teorin :P Ne skämtar ska göra mitt bästa som alltid!! :D

TJOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0