i skolan

Sitter på Mattelektion och vi har fått tillbaka vårt nationella Matte A prov. Gick riktigt dåligt sa det redan då. Men det var ju nästan pinsamt. Fast när läraren räknade ihop blev det tydligen VG+ men trots det tvekade han på ifall han skulle ge mig MVG?!?! Asså va jag fick ett (MVG) alltså MVG inom parantes. Vad är det liksom... Aja i'll leave it, kommer få MVG i annat fall kommer jag dampa!
Anyways.. Sitter och tittar runt på lite bloggar och hittade till denna sida. Är 4 tjejer som har ett sorts projekt att varje vecka bestämma ett tema och sedan på söndagen publicera den slutgiltiga bilden. Alltså man väljer bara ut en bild. Svårt men vilket gör att man verkligen måste fokusera på sin fotografering och får tänka och fundera över vad man ska fota. Skulle vara riktigt kul att ha något liknande får se ifall jag hittar någon som är på, Tove kanske :P
Nu är mattelektionen slut så nu blir det mat sen svenska sen slutar jag. :)

Kommentarer
Postat av: tove

haha, har följt de där hela året faktiskt och jag skulle faktiskt vara på! kanske man liksom fotar något vettigt ibland :P

2010-01-19 @ 15:18:27
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0