True nerds

Sitter och väntar på att Samhällskunskapen ska börja.. Och jag är ine ensam. Hela klassen sitter i klassrummet och håller på med datorerna, spelar schack, snackar medans vi väntar på läraren. Detta har pågått de senaste 15 minuterna och nu börjar vi om ca 2 min tror jag. Haha visar i alla fall vilken pluggskola vi är och vilka pluggisar som faktiskt gillar skolan... Även om alla inte vågar erkänna det. :P Men måste bara säga att detta är typ världens mysigaste skola. Fast längtar till matten för då kan man bara sitta och flumma o lyssna på musik samtidigt som Sven försöker låta lite smart framme vid tavlan.. "Om han lyckas.. njaaa.. det drar vi lott om!"

Hinner inte ladda upp ngn bild för nu har läraren kommit och hon får damp om man har skärmen uppfälld... SEE YA!!


Kommentarer
Postat av: Carin

haha, även du sitter i klassrummet innan lektionen frida!!! älskar också vår skola, men är just nu längtar jag nog mer till sportlov än till matten ;)

2010-01-12 @ 13:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0